FANDOM

Gyomei HimejimaZabójca Demonów i filar kamienia.

Wygląd

Gyomei jest jedną z najwyższych postaci w serii, a także najwyższym Zabójcą Demonów ze wszystkich filarów. Jest niezwykle umięśniony i krępy. Zawsze nosi na szyi duży naszyjnik z koralików i jest ciągle widziany, jak trzyma koraliki do modlitwy, ilekroć nie bierze udziału w bitwie.

Ma czarne włosy z blizną biegnącą poziomo wzdłuż jego czoła. Gyomei jest jedyną postacią w tej serii, która nie ma żadnych tęczówek, głównie spowodowane tym, że jest on ślepy. Jego oczy często łzawią, kiedy odczuwa większe emocje.

Osobowość

Gyomei to ucieleśnienie stereotypowego łagodnego giganta, który jest zaskakująco cichy i emocjonalny, pomimo jego zastraszającego wyglądu. Wykazano także, że jest bardzo religijny i ma tendencję do odmawiania modlitwy w sytuacjach, które go zasmucają.

Pomimo swojego emocjonalnego i łagodnego usposobienia Gyomei ma bardzo obiektywny i nieco wątpliwy obraz otaczających go ludzi; w pełni świadomy możliwości, które inni, zwłaszcza dzieci lub osoby młodsze od niego, mogą zrobić, gdy będzie odpowiednia okazja. Dzięki swojemu doświadczeniu przed zostaniem Zabójcą Demonów dodatkowo wzmocnił swoją dyskretnie wątpliwą naturę. Zajmie mu to trochę czasu, zanim całkowicie zaakceptuje ludzi; ale gdyby zaakceptował innych, odrzuciłby nawet to, co powiedzieliby o nich inni, w pełni wierząc w osobę, którą zaakceptował.

Historia

Zanim był Zabójcą Demonów i filarem, mieszkał z dziewięcioma innymi dziećmi, sierotami które wychowywał w świątyni. Obszar ten był dobrze znany z ataków demonów, więc Gyomei zawsze palił Kadzidło Wisterii, aby odeprzeć wszelkie demony, które skrzywdziłyby jego i dzieci.

Pewnej nocy jedno z dziewięciorga dzieci nie posłuchało zasad świątyni i wyszło poza jej granice. Natychmiast zostaje zaczepione przez demona, aby uratować własne życie, każe demonowi zjeść inne dzieci, w tym Gyomei. Po zapadnięciu nocy dziecko zaprosiło demona do świątyni po wydaniu kadzidła wisterii.

Czworo dzieci zostało natychmiast zabitych przez demona, a pozostałe dzieci nalegały na ucieczkę ze świątyni, ignorując rozkazy Gyomei. Jego krucha postawa i ślepota podsycały nieufność dzieci do zdolności ich ochrony, co skłoniło ich do porzucenia go i ostatecznie zabicia przez demona.

W końcu tylko jedno dziecko - najmłodsze, Sayo - posłuchało i pozostało w obawie przed demonem.

Chociaż nie wiadomo, jak przebiegła walka, Gyomei został ranny w czoło przez demona, ale wkrótce odwrócił sytuację i zaczął bezlitośnie atakować demona, gdy zdał sobie sprawę, że ma „przerażającą ilość mocy” bij głowę demona, aż wstało słońce.

Później został uwięziony i oskarżony o zabójstwo siedmiorga dzieci, ale Kagaya Ubuyashiki interweniował i zwolnił go, zanim został skazany za swoje fałszywe zbrodnie.

Później został Zabójcą Demonów, a niedługo później także filarem kamienia.