FANDOM

Inosuke Hashibirazabójca demonów i towarzysz Tanjirou w podróży.

WyglądEdytuj

Inosuke nosi zazwyczaj szarą maskę dzika i mundur oddziału zabójcy demonów bez koszuli, ma także brązowy włochaty pas. Bez maski ma niechlujne czarne włosy do ramion, które bledną do koloru niebieskiego, i duże zielone oczy z długimi rzęsami. Opisywany jest jako chłopak posiadający dziewczęcą twarz, która wyraźnie kontrastuje z jego muskularnym ciałem.

OsobowośćEdytuj

Jest on wyjątkowo porywczy i dumny, a walka z przeciwnikami silniejszymi od niego sprawia mu przyjemność. Twierdzi że to jego jedyne hobby. Nie pomyśli o różnicy w sile między nim a przeciwnikiem; często doprowadzało go to do sytuacji niebezpiecznych dla niego lub jego towarzyszy. Zawsze próbuje konkurować z Tanjirou i prowokuje go do walki, ale zwykle kończy się to niepowodzeniem. Z powodu samodzielnego dorastania w górach Inosuke ma problemy z interakcją z innymi, przez co większość czasu dba tylko o siebie. Jednak w miarę upływu czasu i wpływu Tanjirou staje się on bardziej empatyczny, zaczyna myśleć i stosować strategie, zanim zacznie walkę z przeciwnikiem.

Historia Edytuj

Matka Inosuke urodziła go w wieku 17-18 lat. Jednak ona jak również jej dziecko było pod wpływem znęcającego się nad rodziną nieznanego z imienia ojca, jak i również teściowej która nieustannie poniżała Kotohę. Pewnego dnia podczas kolejnego ataku agresji ojca Inosuke, Kotoha ugryzła rękę mężczyzny i uciekła z nim z domu, znalazła schronienie u jednego z demonów o imieniu Douma, u którego w późniejszym czasie zamieszkała. Jednak szybko okazało się, że Douma nie ma wobec niej dobrych zamiarów, wtedy szybko wzięła Inosuke ze sobą i wybiegła ze świątyni, uciekając wpadła na ślepy zaułek w postaci urwiska, chcąc ocalić Inosuke wrzuca go do rzeki jednocześnie przepraszając go za to, że go nie ocaliła. Po śmierci matki,małego Inosuke przygarnęło i wychowało stado dzików. W późniejszej akcji poznaje Tanjiro Kmado i Zenitsu Agatsumę, na początku nie jest on do nich przyjaźnie nastawiony jednak decyduje się zostać ich towarzyszem.

Kotoha

Kotoha żegna się z małym Inosuke

UmiejętnościEdytuj

Oddech bestii: Inosuke opracował go, żyjąc w górach. Polega na nadludzkim zmyśle dotyku.

  • Pierwszy kieł: wiercący korkociąg (壱ノ牙 穿ち抜き Ichi no Kiba - Ugachi Nuki): Inosuke atakuje szyję przeciwnika dwoma ostrzami.
  • Drugi kieł: rozpruwacz (弐ノ牙 切り裂き Ni no Kiba - Kirisaki): Podwójne cięcie zostawiające po sobie ślad w postaci litery X.
Inosuke używa trzeciego kła

Inosuke używa trzeciego kła.

  • Trzeci kieł: pożerające cięcie (参ノ牙 喰い裂き San no Kiba - Kuizaki): Poziome cięcie raniące szyję wroga.
  • Czwarty kieł: rozerwanie na kawałki (肆ノ牙 切細裂き Shi no Kiba - Kiri Koma Zaki): Wielokrotne podwójne cięcia po skośnej linii.
  • Piąty kieł: szalony trzask (伍ノ牙 狂裂 Go no Kiba - Kurui Zaki): Wielokrotne cięcia we wszystkich kierunkach.
  • Szósty kieł: palisadowy gryz (陸ノ牙 乱杭咬み Roku no Kiba - Ran Gui Gami): Natarcie na szyję przeciwnika z wielu stron na raz.
  • Siódmy kieł: świadomość przestrzenna (漆ノ牙 空間識覚 Shichi no Kiba - Kūkanshiki Kaku): Inosuke potrafi wyczuć pozycję przeciwników na podstawie zmian w przepływie powietrza. Zazwyczaj, by wykonać tę technikę, wbija swoje dwa miecze w ziemię.
  • Ósmy kieł: dzicze natarcie (捌ノ牙 爆裂猛進 Hachi no Kiba - Bakuretsu Mōshin): Inosuke szarżuje w kierunku przeciwnika, nie zwracając uwagi na zagrożenia po drodze.
  • Dziewiąty kieł: boskie rozerwanie (玖ノ牙 伸うわり裂き Ku no Kiba - Shin Uwari Saki): Inosuke przemieszcza stawy w swojej ręce, by zwiększyć zasięg ataku.
  • Dziesiąty kieł: okrągłe kły (拾ノ牙 円転旋牙 Jū no Kiba - Enten Senga): Inosuke używa swoich mieczy jako wachlarza, by zdmuchnąć atak Domy.
  • Improwizowane rozerwanie (思いつきの 投げ裂きイ Omoitsuki no Nage Sakii): Inosuke opracował ten ruch, by zabić Domę. Rzuca swoimi mieczami w kierunku przeciwnika.

CiekawostkiEdytuj

  • Ino (伊之) w jego imieniu to gra słowna związana ze znakiem 猪 (inoshiki/ino), który oznacza "dzika".
  • Inosuke zajął 5. miejsce w pierwszym rankingu popularności postaci, zdobywając 1977 głosów.
  • Jest leworęczny.