FANDOM

Kyoujurou Rengokuzabójca demonów i filar płomienia.

WyglądEdytuj

Kyoujurou był młodym wysokim mężczyzną o blond włosach z czerwonymi fragmentami, czarnych puszystych brwiach i złotych oczach.

Jego strój składał się ze zwykłego munduru zabójcy demonów wraz z biało-żółtym gradientowym wzorem i czerwonymi, przypominającymi płomienie prążkami na końcu.

OsobowośćEdytuj

Kyoujurou bardzo entuzjastycznie podchodził do swoich obowiązków jako Filar. Był miłą i współczującą osobą, która swoje umiejętności zdobyła, dzięki ciężkiemu treningowi i dyscyplinie. Był też honorowym wojownikiem kierującym się własnym kodeksem, który przyjął jako dziecko od swojej matki. Uważa, że ci, którzy urodzili się silni, mają obowiązek chronić słabszych.

UmiejętnościEdytuj

Jako filar oddział zabójców demonów, Kyoujurou jest bardzo potężnym szermierzem. Nawet demony tak silne jak Akaza, trzecia pierwsza kwadra i czwarty najsilniejszy ze znanych demonów, potwierdził siłę Kyoujurou. Posunął się nawet tak daleko, że zaoferował zamianę przekształcenia Kyoujurou w demona, aby mógł przekroczyć swoje ludzkie granice i stać się silniejszym, co zaoferował tylko szermierzom, których umiejętności, jak sądził, były maksymalnie rozwinięte. Akaza również pochwalił jego ducha walki i stwierdził, że zbliża się on do "najwyższego terytorium", co oznaczało, że jest bliski zdobycia przezroczystego świata, do którego dostęp mają tylko najsilniejsi zabójcy demonów. Jego ojciec, Shinjuro Rengoku, stwierdził, że po tym, jak jego syn porzucił to, czego go nauczył, Kyoujurou wyszkolił się do poziomu Filara po przeczytaniu książki o oddechu płomienia, która miała tylko 3 tomy.

Naturalne zdolnościEdytuj

Siła fizycznaEdytuj

Kyoujurou posiadał wielką siłę, którą Akaza określa jako „niewiarygodną”, mimo że w tym czasie został ciężko ranny.

SzybkośćEdytuj

Kyoujurou był bardzo szybki. Nawet wyszkolony zabójca demonów, taki jak Tanjirou, nie mógł zobaczyć ani za nim podążać, a nawet mógł spowodować drżenie ziemi. Akaza jest pod wrażeniem jego prędkości.

SzermierkaEdytuj

Jako, że jest filarem oddziału zabójców demonów, Kyoujurou jest jednym z najpotężniejszych i najbardziej utalentowanych szermierzy w całej organizacji. Jego mistrzostwo w posługiwaniu się ostrzem najlepiej pokazano podczas jego bitwy z Akazą, w której jest on w stanie walczyć z pierwszą kwadrą, nawet będąc ciężko rannym.

Oddech płomienia: Jeden z podstawowych stylów oddechu. Funkcjonował on w rodzinie Rengoku od czasów starożytnych i został przekazany Kyoujurou przez jego ojca.

  • Pierwsza technika: fosforescencyjne światło (壱ノ型 不知火 Ichi no Kata - Shiranui): Kyoujurou z ogromną prędkością biegnie w kierunku przeciwnika i odcina mu głowę jednym lub kilkoma cięciami. Technika ta miała wystarczającą siłę, aby wystrzelić wagony pociągów poza tory na krótki dystans.
  • Druga technika: wschodzące słońce (弐ノ型 昇り炎天 Ni no Kata - Nobori Enten): Kyoujurou atakuje, tnąc w górę. Kyoujurou zastosował tę technikę, aby przeciąć ramię Akazy wpół.
  • Czwarta technika: zapach tlącego się płomienia (肆ノ型 盛炎のうねり Shi no Kata - Seien no Uneri): Kyoujurou kręci się ze swoim mieczem, odbijając ataki wrogów.
  • Piąta technika: płomienny tygrys (伍ノ型 炎虎 Go no Kata - Enko): Seria cięć, które przybierają kształt tygrysa. Kyoujurou wykorzystał tę technikę przeciwko stylowi wojny Akazy.
    • Dziewiąta technika: czyściec (玖ノ型 煉獄 Ku no Kata - Rengoku): Niszczące cięcie wykonane z góry. Zostawia ogromny ślad na ziemi. Przed użyciem tej techniki Kyoujurou powiedział sobie o "całkowitym spustoszeniu większości obszaru".

CiekawostkiEdytuj

  • Kyoujurou zajął siódme miejsce w pierwszym rankingu popularności, zdobywając 1021 głosów.
  • Kyoujurou kocha oglądać zapasy sumo.
  • Jego ulubione danie to słodkie ziemniaki.

CytatyEdytuj

  • (Do demona w pociągu) Miecz czerwonego płomienia Rengoku wypali cię aż do kości!
  • (Do Senjurou Rengoku) Różnisz się ode mnie, Senjurou! Masz starszego brata, który wierzy w swojego młodszego brata. Bez względu na to, jaką ścieżkę wybierzesz, będziesz wspaniałą osobą! Z płonącą pasją w twoim sercu. Daj z siebie wszystko! Postaraj się żyć!
  • (Do Akazy) Starzenie się i śmierć to piękno ulotnej istoty zwanej istotą ludzką. Ponieważ się zestarzeją, ponieważ umierają. Są ogromni. Sympatyczni i cenni. To, co nazywają siłą, nie jest słowem używanym w odniesieniu do ciała.
  • (Do Tanjirou Kamado) Jeśli zostaniesz powalony przez własną słabość i tchórzostwo, rozpal swoje serce, zaciśnij zęby i idź naprzód. Nawet jeśli zatrzymasz się na swojej drodze i skulisz się, nie zatrzymasz upływu czasu. Nie smuć się faktem, że wszyscy zbliżamy się do końca.