FANDOM

Mitsuri Kanrojizabójczyni demonów oraz filar miłości.

WyglądEdytuj

Mitsuri jest krągłą młodą kobietą o jasnej skórze i okrągłych, jasnozielonych oczach z wyraźnie długimi rzęsami, a także z niewielkimi pieprzykami pod każdym z nich. Ma długie, jasnoróżowe włosy, które w połowie stają się neonowozielone, i nosi trzy grube warkocze z pięcioma krótszymi kępami zwisającymi z twarzy jak grzywka. Kiedy próbowała wyjść za mąż, jej włosy były farbowane na czarno, aby wyglądać bardziej normalnie.

Mitsuri nosi zmodyfikowaną wersję standardowego munduru zabójcy demonów; obszar piersi pozostawia się rozpięty, aby pomieścić jej rozmiar klatki piersiowej, a zamiast zwykłej hakamy nosi krótką spódniczkę i zwykłe białe haori. Oprócz tego ma na sobie granatowe skarpetki na udzie, na których ma na sobie również skarpetki w paski w kolorze limonkowej zieleni, które podarował jej Obanai Iguro, oraz różowe sznurowane obuwie.

Kiedy przebywała w wiosce szermierzy, miała na sobie kimono z kwiatowymi wzorami.

Podczas walki z Muzanem lewy oraz tylny warkocz został odcięty do ramion. Część jej lewego ucha jest rozdarta na boku.

OsobowośćEdytuj

Jest bardzo emocjonalną i namiętną osobą, która nieustannie komplementuje ludzi w jej głowie, co prawdopodobnie wiąże się z tym, dlaczego nazywana jest filarem miłości. Jest raczej nieśmiała i zawsze jest delikatna i życzliwa dla innych, szczególnie dla Obanaia, z którymi wydaje się, że łączy ją szczególnie silna więź, ale łatwo ją denerwuje i nie może znieść zbyt dobrze zniewag. Jednak pomimo jej łagodnego zachowania, Mitsuri nie okaże litości wobec demonów, zamiast tego wyrażając takie uczucia z pasją.

Rozpaczliwie pragnie małżeństwa, ponieważ chce znaleźć mężczyznę silniejszego od niej, co jest raczej trudne z powodu jej absurdalnej siły.

Historia Edytuj

Urodziła się z nienaturalną siłą i dziwnym kolorem włosów, co spowodowało, że była postrzegana jako dziwaczka i nie mogła wyjść za mąż. Została osądzona przez matkę za tę niezdolność i dlatego farbowała włosy, próbując bardziej dopasować się do innych dziewcząt. Nie okazało się to jednak przydatne, ponieważ wciąż odrzucano ją za przywiązanie się do narzeczonego.

Potem spotkała Kagayę Ubuyashikiego, gdzie powiedział jej, by odrzuciła normalność i była tym, kim była. Z powodu tego spotkania dołączyła do zabójców demonów i wykorzystała swoje umiejętności i niedorzeczną siłę, aby osiągnąć pozycję filaru. Przyjęła również swój pomysł znalezienia mężczyzny silniejszego od niej do zawarcia małżeństwa, ale to nie zadziałało, ponieważ była znacznie silniejsza i bardziej wykwalifikowana niż wszyscy inni członkowie, z wyjątkiem innych filarów.