FANDOM

Muichiro TokitoZabójca Demonów i filar mgły.

Wygląd

Muichiro to niski, młody chłopak o jasnej karnacji, jego włosy są bardzo długie i proste, ich kolor przechodzi w czarnego w miętowy. Ma duże, okrągłe miętowo-zielone oczy i zwykle wygląda na znudzonego.

Muichiro nosi mundur zabójców demonów z szerokimi, długimi rękawami co nadaje ubraniu wygląd przypominający kimono, spodnie od jego munduru nie są splecione poniżej łydki materiałem. co nadaje im luźnego wyglądu.

Osobowość

Muichiro prawie ciągle chodzi zamyślony i nigdy nie wydaję się skoncentrowany na jednym. Jest beznamiętny a czasem nawet otępiały i ma tendencje do myślenia wyłącznie o sobie, jego działania zawsze są oparte na logice i nigdy nie pozwala aby panowały nim emocje. Bardzo poważnie traktuje swoje obowiązki jako [[Filary|filar] w korpusie.

W przeszłości, przed śmiercią jego brata bliźniaka Yuichiro, Muichiro był o wiele bardziej troskliwy i życzliwy, twierdził, że jeśli pragnie by ludzie byli dla niego dobrzy musi on odpłacać się im tym samym. Po śmierci brata Muichiro utracił wspomnienia i ogarnął go gniew co pomogło w jego późniejszym treningu. Gdy część jego wspomnień powróciła stał się bardziej emocjonalny i pewny siebie do tego stopnia, że swobodnie używał sarkazmu w konfrontacji z Gyokko.

Ciekawostki

  • Według Tengena Muichiro jest jednym z dwóch filarów które zdobyły swój tytuł w niecałe dwa miesiące od dołączenia do korpusu, drugim jest Gyomei Himejima.
  • Muichiro nosi luźne ubrania aby zdezorientować przeciwników i utrudnić przewidywanie jego ruchów.
  • Muichiro nie może mieć żadnych zwierząt w domu ponieważ jego wrona byłaby zazdrosna.