FANDOM

Murata – członek oddziału zabójców demonów.

WyglądEdytuj

Murata jest przeciętnie wyglądającym ciemnowłosym mężczyzną z czarnymi oczyma. Nosi podstawowy mundur oddziału zabójców demonów.

OsobowośćEdytuj

Przy pierwszym spotkaniu z Inosuke i Tanjirou sprawiał wrażenie osoby bojaźliwej i niezdecydowanej. Kilka minut, gdy zdecydował się powstrzymać kontrolowanych zabójców demonów pokazał, że jest odważnym i oddanym sprawie wojownikiem.

HistoriaEdytuj

Murata spotkał się z Inosuke i Tanjirou na górze Natagumo. Po wyjaśnieniu im całej sytuacji postanowił kupić dwójce bohaterów odrobinę czasu poprzez samotne podjęcie walki z kontrolowanymi przez demona zabójcami demonów.

Niedługo potem został schwytany przez pewnego demona w pułapkę i uratowany przez Shinobu Kochou.

UmiejętnościEdytuj

Do tej pory Murata nie zaprezentował zdolności korzystania z żadnego rodzaju oddechu. Jest on jednak w stanie przetrwać starcia z niebezpiecznymi i utalentowanymi demonami co świadczy o jego silnym instynkcie przetrwania i niezwykłym szczęściu.

Umiejętność walkiEdytuj

Murata ukazał podczas walki z kontrolowanymi przez demona przeciwnikami, że jako członek oddziału zabójców demonów potrafi w dobrym stopniu posługiwać się mieczem i zna kilka technik szermierczych.