FANDOM

Ta strona zawiera mało informacji. Możesz nam pomóc rozbudowując ją!

Muzan Kibutsuji – pierwszy demon i główny antagonista serii Kimetsu no Yaiba. Wymordował rodzinę Kamado i zamienił Nezuko w demona.

Wygląd

Muzan wyglądem przypomina młodego mężczyznę. Ma czarne kręcone włosy i czerwone oczy o kocich źrenicach. Nosi biały kapelusz z czerwoną wstążką i elegancką marynarkę.

Muzan wielokrotnie zmieniał swój wygląd, by ukryć się przed oddziałem zabójców demonów. Podczas spotkania z ostatnimi kwadrami przybrał postać pięknej kobiety w długiej czarnej yukacie, przez co demony go nie rozpoznały. Później przemienił się w chorowitego przybranego syna starej pary.

Osobowość

Muzan jest bezlitosną osobą o narcystycznych tendencjach i obsesji na punkcie perfekcji. Każdy jego plan musi zostać idealnie zrealizowany, nie toleruje żadnych porażek. Nie waha się karać tych, którzy go zawiedli lub których uważa za zbyt słabych.

Ciekawostki

  • Jego imię (無惨) może oznaczać "brutalność", "okrucieństwo", "tragedię" lub "nieszczęście".
  • Jego nazwisko (鬼舞辻) oznacza "demoniczny taniec".
  • Stał się demonem podczas ery Heian, pod koniec VIII wieku.
  • Muzan zajął jedenaste miejsce w pierwszym rankingu popularności, zdobywając 285 głosów.
  • Muzan przypomina Michaela Jacksona w stylizacji do teledysku Smooth Criminal.