FANDOM

Obanai Igurozabójca demonów i filar węża.

Wygląd

Obanai jest młodym mężczyzną niskiego wzrostu i bladej karnacji. Ma proste czarne włosy o różnej długości, najdłuższy sięgający do ramion i najkrótszy, zatrzymujący się na kościach policzkowych, które nosi z dwoma krótszymi kosmykami zwisającymi między oczami. Jego oczy są w kształcie migdałów i przechylają się na boki, są niezwykłe, ponieważ Obanai ma heterochromię - jego prawe oko jest żółte, a lewe oko turkusowe. Usta również są niezwykłe, ponieważ kiedy miał dwanaście lat, zostały odcięte do kącików jego uszu, aby wyglądały bardziej jak u węża, pozostawiając dużą ranę, którą chowa pod bandażem.

Nosi granatową wersję standardowego munduru Zabójcy Demonów, a także czarno-białe haori w prążki, których rąbek i mankiety są raczej rozłożone wzdłuż, a nie w pionie, co zakrywa jego ręce. Obanai ma również bandaże zamiast opasek na nogach wokół łydek, a także inny zestaw bandaży zakrywających usta i niebieskie paski zori na nogach. Jest również zawsze widziany z białym wężem Kaburamaru, owiniętym wokół jego ramion.

Kiedy był dzieckiem, miał długie do pasa włosy, które wiązał na plecach długim białym bandażem i normalnie wyglądającymi ustami. Nosił proste białe kimono.

Osobowość

Jest bardzo surową osobą, która nie przejawia troski o tych, którzy nie przestrzegają zasad Zabójcy Demonów. Jego oczekiwania wobec innych Zabójców Demonów są niemal nierealne, krytykując Tengen Uzui za przeżywanie ciężkich ran które otrzymał od „najsłabszego” Górnego Księżyca i mówiąc mu, by „walczył na śmierć”, gdy Tengen nalegał by na przejście na emeryturę. W rzeczywistości Zabójcy Demonów minął 113 lat bez zabijania Górnego Księżyca, a Shinobu Kocho szacuje później, że każdy Górny Księżyc ma siłę trzech Filarów.

Oddanie Obanaia w przyszłość Oddziału zabójców demonów jest bliskie bycia kosztem innych, na przykład kiedy próbuje zmusić Tengena do pozostania z Zabójcami Demonów nawet po utracie oka i ręki, i kiedy wiąże demona niższej rangi Zabójcy i wykorzystują je jako przeszkody podczas treningu filarowego z względnie drobnych powodów. Widzi także w nowych rekrutach Zabójców Demonów słabych i niezdolnych do poprawy, kiedy Tengen informuje go, że Tanjiro Kamado przeżył misję jest mocno zdziwiony.

Pomimo jego bezlitosnej osobowości są dwie osoby, na których mu zależy, Kagaya Ubuyashiki i Mitsuri Kanroji. Jest zakochany w Mitsuri, co sugeruje większość ich towarzyszy, z wyjątkiem Tanjiro i samej Mitsuri; nawet dając jej zielone skarpetki, które nosi jako prezent. Grozi Tanjiro kiedy ten zbliży się do niej (według jego gustów) i jest pierwszą osobą, którą spotka się z nią w Twierdzy Wymiarowej Nieskończoności.

Historia

Obanai urodził się w klanie złodziei, którzy żyli z nadmiernej ilości bogactw, które zostały skradzione tym, którzy zostali zabici przez demona, którego czcili. Demon przybrał postać kobiety o wężowej dolnej części ciała i twarzy, miał wspaniały gust co do noworodków. Rodzina by zyskać bogactwa poświęciła go demonowi.

Jako pierwszy chłopiec urodzony w rodzinie od 370 lat, Obanai przeżył wszystkie swoje dni zamknięty w drewnianej klatce zepsutej rodziny, która nalegała na przyniesienie mu tak wielu talerzy bogatego jedzenia, że ​​miał je dość. Wężowy Demon również polubił Obanaia, ponieważ był rzadkim dzieckiem płci męskiej o wielobarwnych oczach i spędzał noce ślizgając się po klatce w ciemności i wpatrując się w niego, co przerażało go tak mocno, że nie mógł spać.

Kiedy skończył dwanaście lat, Obanai wreszcie mógł opuścić celę. Zabrano go do pokoju, który wydawał się kosztowną świątynią, i po raz pierwszy stanął twarzą w twarz z Wężowym Demonem. Demon zauważył, że Obanai jest bardzo mały i zastanawiał się, czy powinna poczekać, aby go zjeść, aż będzie trochę większy. Postanowił że zorganizuje jego usta tak by były szersze, aby pasowały do ​​niego. Krew, którą przelał z tej procedury, zebrano do kielicha, z którego następnie wypił demon.

Po powrocie do celi z ustami pokrytymi bandażem Obanai zaczął myśleć tylko o ucieczce i przetrwaniu. Nocą zaczął drapać kratę swojej celi skradzioną spinką do włosów, a za dnia bał się, że go odkryją. Jedyną istotą, której mógł zaufać, był wąż, który wpadł do jego klatki, Kaburamaru.

Niedługo później Obanai w końcu uciekł. Gdy biegł, Wężowy Demon zaczął go ścigać, prawie go dogonił i zabił, zanim filar płomienia przypadkiem nie przyszedł mu na ratunek. Z powodu ucieczki Obanai demon zabił wszystkich pięćdziesięciu jego krewnych, a jedynym ocalałym członkiem jego rodu był jego starszy kuzyn, który również został uratowany przez filar. Kiedy się połączyli, kuzyn Obanai odrzucił go, obwiniając go o śmierć rodziny.

Z powodu wpływu, jaki wywarły na niego słowa jego kuzyna, Obanai przyłączył się do Oddziałów zabójców demonów i postanowił skierować całą swoją furię na Demony, sądząc, że poczułby się lepszym człowiekiem, gdyby ryzykował życie dla innych.