FANDOM

Oddech błyskawicy (雷の呼吸 Kaminari no Kokyū) – jeden z pięciu podstawowych rodzajów oddechu pochodzący bezpośrednio od oddechu słońca. Pierwszym członkiem oddziału zabójców demonów, który go opanował, był Jigorou Kuwajima.

TechnikiEdytuj

Oddech błyskawicy składał się z sześciu technik, jednak Zenitsu Agatsuma opracował siódme, by dorównać Kaigaku.

Zenitsu używa pierwszej techniki

Zenitsu używa pierwszej techniki.

  • Pierwsza technika: błysk grzmotu (壱ノ型 霹靂一閃 Ichi no Kata - Hekireki Issen): Użytkownik biegnie przed siebie z ogromną prędkością i atakuje jednym szybkim cięciem.
    • Sześć zwrotek (六連 Rokuren): Połączenie pierwszej techniki z sześcioma zrywami.
    • Osiem zwrotek (八連 Hachiren): Połączenie pierwszej techniki z ośmioma zrywami.
    • Boska prędkość (神速 Shinsoku): Przyspieszona pierwsza technika
  • Druga technika: ryżowa dusza (弐ノ型 型稲魂 Ni no Kata - Inadama): Użytkownik w jednej chwili tworzy pięć błyskawic, które jednocześnie atakują przeciwnika.
  • Trzecia technika: błyskawica z chmary komarów (参ノ型 聚蚊成雷 San no Kata - Shiubun Seirai): Użytkownik tworzy falę błyskawicy, która wiruje we wszystkich kierunkach
  • Czwarta technika: odległa błyskawica (肆ノ型 遠雷 Shi no Kata - Enrai): Użytkownik tworzy błyskawicę, która atakuje przeciwnika na odległość.
Zenitsu używa sześciu zwrotek

Zenitsu używa sześciu zwrotek.

  • Piąta technika: błyskawica z gorących krajów (伍ノ型 熱界雷 Go no Kata - Retsu Kairai): Użytkownik wykonuje cięcie mieczem, które pali ciało przeciwnika.
  • Szósta technika: elektryczny ryk błyskawicy (陸ノ型 電轟雷轟 Roku no Kata - Dengou Raigou): Użytkownik wykonuje serię cięć, która sprawia, że ciało przeciwnika pęka.
  • Siódma technika: bóg płomienistej błyskawicy (漆ノ型 火雷神 Shichi no Kata - Honoikazuchi no Kami): Technika opracowana przez Zenitsu. Użytkownik tworzy przypominającą smoka istotę z płomieni i błyskawic. W połączeniu z boską prędkością pozwala na błyskawiczne przemieszczanie się.

UżytkownicyEdytuj

Użytkownicy
Jigorou Kuwajima Portret Kaigaku Portret Zenitsu Agatsuma Portret
Jigorou Kuwajima Kaigaku Zenitsu Agatsuma