FANDOM

Oddech błyskawicy (雷の呼吸 Kaminari no Kokyū) – jeden z pięciu podstawowych rodzajów oddechu pochodzący bezpośrednio od oddechu słońca. Pierwszym członkiem oddziału zabójców demonów, który go opanował, był Jigoro Kuwajima.

Techniki

Oddech błyskawicy składał się z sześciu kata, jednak Zenitsu Agatsuma opracował siódme, by dorównać Kaigaku.

Zenitsu używa pierwszego kata

Zenitsu używa pierwszego kata.

  • Pierwsze kata: błysk grzmotu (壱ノ型 霹靂一閃 Ichi no Kata - Hekireki Issen): Użytkownik biegnie przed siebie z ogromną prędkością i atakuje jednym szybkim cięciem.
    • Sześć zwrotek (六連 Rokuren): Połączenie pierwszego kata z sześcioma zrywami.
    • Osiem zwrotek (八連 Hachiren): Połączenie pierwszego kata z ośmioma zrywami.
    • Boska prędkość (神速 Shinsoku): Dużo szybsze pierwsze kata.
  • Drugie kata: ryżowa dusza (弐ノ型 型稲魂 Ni no Kata - Inadama): Użytkownik w jednej chwili tworzy pięć błyskawic, które jednocześnie atakują przeciwnika.
  • Trzecie kata: błyskawica z chmary komarów (参ノ型 聚蚊成雷 San no Kata - Shiubun Seirai): Użytkownik tworzy falę błyskawicy, która wiruje we wszystkich kierunkach
  • Czwarte kata: odległa błyskawica (肆ノ型 遠雷 Shi no Kata - Enrai): Użytkownik tworzy błyskawicę, która atakuje przeciwnika na odległość.
Zenitsu używa sześciu zwrotek

Zenitsu używa sześciu zwrotek.

  • Piąte kata: błyskawica z gorących krajów (伍ノ型 熱界雷 Go no Kata - Retsu Kairai): Użytkownik wykonuje cięcie mieczem, które pali ciało przeciwnika.
  • Szóste kata: elektryczny ryk błyskawicy (陸ノ型 電轟雷轟 Roku no Kata - Dengou Raigou): Użytkownik wykonuje serię cięć, która sprawia, że ciało przeciwnika pęka.
  • Siódme kata: bóg płomienistej błyskawicy (漆ノ型 火雷神 Shichi no Kata - Honoikazuchi no Kami): Kata opracowane przez Zenitsu. Użytkownik tworzy przypominającą smoka istotę z płomieni i błyskawic. W połączeniu z boską prędkością pozwala na błyskawiczne przemieszczanie się.

Użytkownicy

Użytkownicy
Jigoro Kuwajima Portret Kaigaku Portret Zenitsu Agatsuma Portret
Jigoro Kuwajima Kaigaku Zenitsu Agatsuma