FANDOM

Oddech bestii (獣の呼吸 Kedamono no Kokyū) – jeden z rodzajów oddechu. Wywodzi się z oddechu wiatru. Nie wiadomo, kto go wymyślił. Inosuke nauczył się go, żyjąc w górach. Polega na wyczulonym zmyśle dotyku.

TechnikiEdytuj

  • Pierwszy kieł: wiercący korkociąg (壱ノ牙 穿ち抜き Ichi no Kiba - Ugachi Nuki): Inosuke atakuje szyję przeciwnika dwoma ostrzami.
  • Drugi kieł: rozpruwacz (弐ノ牙 切り裂き Ni no Kiba - Kirisaki): Podwójne cięcie zostawiające po sobie ślad w postaci litery X.
Inosuke używa trzeciego kła

Inosuke używa trzeciego kła.

  • Trzeci kieł: pożerające cięcie (参ノ牙 喰い裂き San no Kiba - Kuizaki): Poziome cięcie raniące szyję wroga.
  • Czwarty kieł: rozerwanie na kawałki (肆ノ牙 切細裂き Shi no Kiba - Kiri Koma Zaki): Wielokrotne podwójne cięcia po skośnej linii.
  • Piąty kieł: szalony trzask (伍ノ牙 狂裂 Go no Kiba - Kurui Zaki): Wielokrotne cięcia we wszystkich kierunkach.
  • Szósty kieł: palisadowy gryz (陸ノ牙 乱杭咬み Roku no Kiba - Ran Gui Gami): Natarcie na szyję przeciwnika z wielu stron na raz.
  • Siódmy kieł: świadomość przestrzenna (漆ノ牙 空間識覚 Shichi no Kiba - Kūkanshiki Kaku): Inosuke potrafi wyczuć pozycję przeciwników na podstawie zmian w przepływie powietrza. Zazwyczaj, by wykonać tę technikę, wbija swoje dwa miecze w ziemię.
Inosuke używa siódmego kła

Inosuke używa siódmego kła.

  • Ósmy kieł: dzicze natarcie (捌ノ牙 爆裂猛進 Hachi no Kiba - Bakuretsu Mōshin): Inosuke szarżuje w kierunku przeciwnika, nie zwracając uwagi na zagrożenia po drodze.
  • Dziewiąty kieł: boskie rozerwanie (玖ノ牙 伸うわり裂き Ku no Kiba - Shin Uwari Saki): Inosuke przemieszcza stawy w swojej ręce, by zwiększyć zasięg ataku.
  • Dziesiąty kieł: okrągłe kły (拾ノ牙 円転旋牙 Jū no Kiba - Enten Senga): Inosuke używa swoich mieczy jako wachlarza, by zdmuchnąć atak Domy.
  • Improwizowane rozerwanie (思いつきの 投げ裂きイ Omoitsuki no Nage Sakii): Inosuke opracował ten ruch, by zabić Domę. Rzuca swoimi mieczami w kierunku przeciwnika.

UżytkownicyEdytuj

Użytkownicy
Inosuke Hashibira Portret
Inosuke Hashibira