Dźwiękowe oddychanie (音の 呼 吸 Oto no kokyū) jest stylem oddychania unikalnym tylko dla Dźwiękowego Hashiry Tengen Uzui. Oddech Dźwiękiem jest rozgałęziony od Oddechu Błyskawicy. Oddychanie polega na użyciu strategii bitewnej zwanej „Score”, która polega na odczytywaniu przez Uzui ruchów przeciwnika i dekonstrukcji ich na dźwięk poprzez analizę rytmu ich ruchów. Dzięki temu jest w stanie wykorzystać ich otwarcie do znacznie większego efektu, uderzając w sposób podobny do nadawania rytmu piosence. W połączeniu z tym używa małych, ale potężnych bomb przeciwko demonom wykonanych ze specjalnego prochu strzelniczego, które są w stanie na krótko pokonać demona wyższej rangi.

Techniki[edytuj | edytuj kod]

  • Pierwsza forma: Ryk (壱 ノ 型 轟 Ichi no kata: Todoroki) - Uzui unosi swoje bliźniacze miecze nad głowę i uderza nimi z wielką siłą, jednocześnie wywołując eksplozję swoimi bombami, powodując głośny dźwięk przypominający grzmot.
  • Czwarta forma: ciągłe głośne cięcie (肆 ノ 型 響 斬 無 間 Shi no kata: Kyōzan Muken) - Uzui rozdziela swoje miecze i szybko je kręci, jednocześnie uwalniając bomby, ta technika jest połączeniem ataku i obrony.
  • Piąta forma: wykonanie strun (伍 ノ 型 鳴 弦 奏 々 Go no kata: Meigen Sōsō) - Uzui trzyma jeden ze swoich mieczy w odwrotnym uchwycie i obraca drugi za pomocą łańcucha, który łączy je. Łączy to, wypuszczając również liczne bomby do detonacji. Ta technika była w stanie pokonać demona wyższego stopnia.

Użytkownicy[edytuj | edytuj kod]