Oddychanie wężem ( Hebi no kokyū) Jest stylem oddychania wywodzącym się z oddychania wodą. Skupia się na skręcaniu i zginaniu miecza, jak pełzający wąż. Ataki nie są bezpośrednie i nieustannie wiją się, co ostatecznie może uderzyć wszędzie.

Techniki[edytuj | edytuj kod]

  • Pierwsza forma: Kręte cięcie węża (壱 ノ 型 委 蛇 斬 り Ichi no kata: Idagiri)- Obanai obraca się i wypuszcza okrągłe cięcie przed sobą.
  • Druga forma: Jadowite Kły Wąskiej Głowy (弐 に ノ 型 か た 狭 き ょ う 頭 ず の 毒 ど く 牙 が Ni no kata: Kyōzu no Dokuga) - Obanai idzie za swoim przeciwnikiem z oślepiającą prędkością i odbija się od jego głowę.
  • Trzecia forma: Dławienie się wężem(参 ノ 型 塒 締 め San no kata: Toguro Jime) - Obanai zakrzywia swój miecz jak pełzającego węża i szybko ścina przeciwnika.
  • Czwarta forma: dwugłowy gad (肆 ノ 型 頸 蛇 双 生 Shi no kata: Keija Sōsei) - Obanai skacze do przodu i wykonuje poziome cięcie, które przecina cel.
  • Piąta forma: Ślizg węża (伍 ノ 型 蜿 蜿 長 蛇 Go no kata: En'en Chōda) - Obanai używa swojego zginanego miecza, zakrzywia go od prawej do lewej z niesamowitą prędkością. Ta technika jest w stanie odciąć wiele celów jednocześnie.

Użytkownik[edytuj | edytuj kod]