FANDOM

Oddech wiatru (風の呼吸 Kaze no Kokyū) – jeden z pięciu podstawowych rodzajów oddechu pochodzący bezpośrednio od oddechu słońca. Styl ten został opracowany przez Yoriichiego Tsugikuniego i przekazany nieznanemu uczniowi, który nie potrafił opanować oddechu słońca, więc zamiast niego nauczył się stylu dopasowanego do własnych umiejętności.

Z oddechu wiatru wywodzi się oddech bestii, używany przez Inosuke Hashibirę. Prawdopodobnie oba rodzaje oddechu opierają się na rozszerzonym zmyśle dotyku.

Oddech mgły także wywodzi się z oddechu wiatru.

TechnikiEdytuj

  • Pierwsza technika: cięcie jeleniego wiru (壱ノ型 鹿旋風・削ぎ Ichi no Kata - Jin Senpū - Sogi): Szermierz napiera naprzód w wirze cięć.
  • Druga technika: szpony oczyszczającego wiatru (弐ノ型 爪々・科戸風 Ni no Kata - Sōsō - Shinato Kaze): Szermierz unosi miecz ku górze ponad swoją głowę i wykonuje ukośne cięcie z prawej strony, którego skutkiem są cztery ostrza z wiatru, które atakują przeciwnika jak szpony.
  • Trzecia technika: kołyszące się drzewo górskiej mgły (参ノ型 晴嵐風樹 San no Kata - Seiran Fūju): Szermierz tworzy swoimi cięciami wir, który tnie wszystko na swojej drodze.
  • Czwarta technika: wznosząca się burza piaskowa (肆ノ型 昇上砂塵嵐 Shi no Kata - Shōjō Sajinran): Szermierz wykonuje cięcia w dół z różnych kierunków.
  • Piąta technika: mroźny górski wiatr (伍ノ型 木枯らし颪 Go no Kata - Kogarashi Oroshi): Szermierz, spadając, atakuje przeciwnika serią okrężnych cięć.
  • Szósta technika: dymna burza czarnego wiatru (陸ノ型 黒風烟嵐 Roku no Kata - Kokufū Enran): Szermierz tworzy tnące tornado, kręcąc się w pozycji do ataku w górę.
  • Siódma technika: nagły podmuch w głowę (漆ノ型 頸風・天狗風 Shichi no Kata - Keifū - Tengu Kaze): Szermierz podskakuje w górę, wykonując ruch mieczem, co powoduje potężny wiatr rozrywający przeciwnika.
  • Ósma technika: pierwotne cięcie wichru (捌ノ型 初烈風斬り Hachi no Kata - Sho Rekkaza Kiri): Szermierz podskakuje w górę, wykonując ruch mieczem, co wywołuje okrężne prądy powietrzne.

UżytkownicyEdytuj

Użytkownicy
Sanemi Shinazugawa Portret
Sanemi Shinazugawa