FANDOM

Sanemi Shinazugawa Zabójca Demonów i filar wiatru. Jest także starszym bratem Genyi Shinazugawy.

Wygląd

Jest wysokim, muskularnym i szczupłym mężczyzną o kolczastych, białych włosach i dużych oczach. Jego twarz i ciało pokryte są bliznami nagromadzonymi przez lata walki z demonami. Obcina włosy gdzieś pomiędzy aktem funkcjonalnego regenerującego treningu a aktem demonicznego pociągu.

Osobowość

Sanemi jest szorstki, porywczy i uparty, często impulsywny i szybko się wyrywa. Jedyną osobą, wobec której okazuje szacunek, jest Kagaya Ubuyashiki, i dopiero po uświadomieniu sobie, że mężczyzna był czymś więcej niż sugerował jego zewnętrzny wygląd.

Zimne, niegrzeczne, lekceważące zachowanie Sanemiego jest wynikiem utraty zbyt wielu osób, na których mu zależało w przeszłości. Kiedy Genya dołącza do Zabójców Demonów w poszukiwaniu brata, Sanemi rzuca w nim słowne obelgi, ale Tanjirou jest w stanie powiedzieć, że Sanemi tak naprawdę go nie nienawidził; i w rzeczywistości wciąż nosił tę samą braterską miłość, którą miał dla niego w dzieciństwie. Był jednak skażony bólem, który odczuwał po utracie matki i rodzeństwa, a także słowami Genyi; zmuszając go do traktowania brata tak, jak teraz.

Z powodu wszystkich tych, których stracił na rzecz demonów, żywi głęboką nienawiść do nich i jest przekonany, że ludzie i demony nigdy nie mogą współistnieć. Kiedy Sanemi o tym decyduje, niezwykle trudno go odwieść - nie wierzy w naleganie Tanjirou, że Nezuko nie je ludzi, i stara się udowodnić swój punkt widzenia, dźgając skrzynkę z Nezuko w środku. Po tym, jak ją wkurza, podcina sobie rękę, próbując nakłonić ją do zaatakowania go z powodu działania jego rzadkiej krwi. Nawet jeśli tego nie zrobi, a Kagaya użyje tego jako dowodu, że Nezuko nie zaatakuje ludzi, Sanemi tak naprawdę nie akceptuje rodzeństwa Kamado.

Historia

Był najstarszym synem siedmiorga dzieci i mieszkał z obojgiem rodziców. Ich ojciec był obelżywy, ciągle atakując dzieci i ich matkę, aż pewnego dnia został dźgnięty i zabity przez kogoś, kto miał do niego pretensje. Następnie Sanemi i Genya postanowili wspierać matkę i rodzinę.

Pewnego dnia matka nie wróciła do domu, więc Sanemi pojechał jej poszukać. W pewnym momencie znalazł ją i zdał sobie sprawę, że stała się demonem, ale nie mógł powstrzymać jej przed powrotem do domu i zabiciem pięciu jego rodzeństwa. Jednak zanim zdążyła zabić Genyę, Sanemi chwyta ją przez okno na ulicę poniżej z nożem w ręku. W następnej walce dała mu dwie duże blizny na jego twarzy, a jego krew marechi - która dezorientuje demony i sprawia, że ​​odurzają się - dała mu szansę, by ją zabić.

Kiedy Genya wybiega na ulicę, by znaleźć lekarza dla swojego ciężko rannego rodzeństwa, znajduje swojego brata z matką leżącą martwą u jego stóp. Panikując, nie wiedząc, że „wilkiem”, który ich zaatakował, była ich demonizowana matka, Genya krzyczy i oskarża Sanemiego o zamordowanie jej. Sanemi, wciąż w szoku, stał się częściowo ślepy na kolory, gdy ich matka rozpłynęła się w słońcu.

Następnie Sanemi porzucił brata i zaczął sam polować na demony z samobójczym oddaniem. Bez wiedzy o zabójcach demonów lub Ostrzach Nichirin, zamiast tego uzbroił się w mnóstwo broni i walczył z demonami w nocy, obezwładniając ich, dopóki ranne słońce ich nie zabije. Pomimo tego prymitywnego i lekkomyślnego stylu bitwy udało mu się przetrwać dzięki szczęściu i wyjątkowemu aromatowi jego krwi.

Podczas wędrówki poznał legendarnego Zabójcę Demonów, Masachikę Kumeno, który pomógł mu i przedstawił go właściwemu trenerowi. Po ukończeniu jego szkolenia, połączyli siły, aby pokonać jeden z dwunastu demonicznych księżyców. Jednak Kumeno stracił życie w bitwie i tylko Sanemi awansował do rangi Filar Wiatru. W momencie swojej promocji Gyomei Himejima, Kanae Kocho, Tengen Uzui i Giyuu Tomioka byli już Filarami.

Zgorzkniały po śmierci Kumeno, Sanemi wyładowuje swój gniew na Kagayi, oskarżając go o radosne wydawanie rozkazów z góry, podczas gdy Zabójcy Demonów krwawią i umierają za jego sprawę. Ku jego zaskoczeniu Kagaya z wdziękiem przyjmuje krytykę, po czym wspomina Kumeno z imienia; Następnie Kanae informuje go, że Kagaya zapamiętał nazwiska i pochodzenie każdego Zabójcy Demonów, który zmarł, odkąd został przywódcą. To odkrycie i czytanie woli Kumeno przekazanej mu przez Kagayę, daje Sanemi nowy szacunek dla przywódcy oddziału Zabójców Demonów.