FANDOM

Shinobu Kochouzabójczyni demonów i filar owada.

WyglądEdytuj

Shinobu ma krótkie czarne włosy związane z fioletowym ornamentem motyla z rozciętymi frędzlami. Ma także fioletowe oczy wyglądające podobnie jak u owadów. Shinobu ma raczej niski wzrost i została opisana jako posiadająca delikatnie wyglądającą sylwetkę, co zostało później wzmocnione przez jej powiedzenie, że nie ma siły fizycznej, aby odciąć głowę demona, tak jak inne filary.

Używa standardowego munduru zabójcy demonów z prostą czarną kurtką z prostymi podszewkami i czarnymi spodniami hakama, wplecionymi w materiał motyla wokół jej podudzia oraz białe sandały. Ma także na sobie białe haori z motylkowym wzorem, który na rękawach zmienia kolor na turkusowo-różowy.

OsobowośćEdytuj

Shinobu jest raczej wyluzowana, zawsze jest uśmiechnięta, niezależnie od sytuacji. Wydaje się, że lubi dokuczać innym i może być raczej sadystyczna. Pomimo jej zrelaksowanego wyglądu i początkowego twierdzenia, że ​​chce dogadać się z demonami, może być raczej okrutna wobec nich, takich jak zabicie starszej siostry pająka po tym, jak dała jej fałszywą nadzieję na pomoc i próbę zabicia Nezuko bez wahania.

Później pokazano jej bardziej współczującą stronę zarówno dla Tanjirou, jak i Nezuko po wysłuchaniu ich pełnej historii. Później podczas bitwy z Doumą Shinobu ujawniła, że ​​cierpiała również na kompleks niższości z powodu niższej sprawności fizycznej w porównaniu z innymi filarami, zazdroszcząc im wyższych lub bardziej umięśnionych ciał niż ona i przeklinając własne ciało za to, że nie rozwija się dalej, aby uczynić ją bardziej skuteczną w walce. Ujawniono również, że miała także wiele frustracji i wściekłości z powodu wszystkiego co ją otaczało, ludzi, których straciła i tych których zwykle powstrzymywała.

HistoriaEdytuj

Shinobu urodziła się jako najmłodsza córka w domu Kochou, żyjąca obok swojej matki, ojca i starszej siostry Kanae. Wychowała się w kochającym i opiekuńczym domu, dopóki jej rodzice nie zostali zabici przez demony, na oczach niej i jej siostry.

Właśnie gdy Demon miał zamiar zaatakować ją i jej siostrę, zostali uratowani przez Gyoumeia Himejimę, filar kamienia, który zabił demona. Zdeterminowane bólem i cierpieniem, które przeżył, Shinobu i Kanae obiecywały, że zostaną pogromcami demonów, aby się wzajemnie chronić, a także zapobiegać ponoszeniu przez innych ludzi tych samych strat, których musiały doświadczyć.

Później w życiu towarzyszyła siostrze Kanae w podróży. Obie spotkały młodą dziewczynę, która została prowadzona jako niewolnik na moście. Zaintrygowana nią, Kanae zainteresowała się i postanowiła zabrać dziewczynę z powrotem do Posiadłości Motyla, wbrew początkowym prośbą Shinobu. W końcu zakupili dziewczynę o imieniu Tsuyuri od jej mistrza i wyszkoliły ją w motylowym dworze, aby stała się kolejnym następcą.

UmiejętnościEdytuj

Naturalne zdolnościEdytuj

Pomimo tego, że nie ma siły fizycznej, by odciąć głowę demona typową dla przeciętnego zabójcy demonów, a nawet nadludzkich zdolności posiadanych przez innych filarów, Shinobu jest jednak równie niebezpieczna i śmiertelna jak reszta.

Ekspertyza medycznaEdytuj

Shinobu nie była tak utalentowana w walce jak reszta filarów, ale zamiast tego wykazała się ogromnymi umiejętnościami i mistrzostwem w dziedzinie medycyny i farmacji, aby zrekompensować jej brak wrodzonych talentów bojowych, posiadała dużą wiedzę na temat tworzenia różnych trucizny i jadu przy użyciu kwiatów wisterii. Jest w stanie zabić przeciwników w ciągu kilku sekund, a nawet udało jej się stworzyć truciznę wystarczająco silną, aby śmiertelnie zranić i osłabić pierwsze kwadry Posiada umiejętności niezbędne do powolnego zmieniania własnego ciała, w celu nasycenia trucizną bez negatywnego wpływu na własne zdrowie, a także umiejętności medyczne potrzebne do przeciwdziałania jadom i truciznom wytwarzanym przez demony. Widać to, gdy udaje jej się cofnąć truciznę, która powoli przekształcała Zenitsu w pająka, przywracając go z powrotem do jego poprzedniej ludzkiej postaci.

Ogromna prędkośćEdytuj

Shinobu wykazywała prawie nadludzkie poziomy prędkości, będąc wystarczająco szybką, aby łatwo unikać, wyprzedzać demony i łapać je z zaskoczenia.

Ogromna siła fizycznaEdytuj

Pomimo tego, że jest najmniejszym członkiem oddziału zabójców demonów, a tym samym ma najsłabszą siłę uderzenia przez swoje małe ramiona, Shinobu wykazała potężną siłę pchnięcia i dźgnięcia mieczem. Inne filary zauważyły, że jej pojedyncze pchnięcie mieczem może łatwo przebić kamienny głaz na pół. Zauważono również, że jej szybkość ciosów zadawanych mieczem jest najszybsza wśród rówieśników.

SzermierkaEdytuj

Wyjątkowa broń: Shinobu używa mocno zmodyfikowanej katany jako swojej podstawowej broni. Jest taka sama w porównaniu do innych, pod względem rękojeści do nieco powyżej rękojeści. Powyżej broń traci ostrze i jest zastępowane prętem, który kończy się igłą przypominającą czubek żądła owada pod względem wyglądu i funkcji. „Żądło” zostało zaprojektowane do wstrzykiwania trucizn z wisterii do demonów, wykorzystując w ten sposób wiedzę medyczną Shinobu i przezwyciężając jej względny brak siły i niezdolność do odcięcia głów. Kobieta zmodyfikowała również pochwę miecza, używając go jako przenośnego miksera i ładowacza trucizn. Jest jednym z czterech filarów, które używają unikalnej broni, pozostałymi są: Mitsuri, Obanai i Gyoumei.

Oddech owada: Oddech owada pochodzi od oddechu kwiatu, który sam pochodzi od oddechu wody. Chociaż Shinobu może być jedynym z filarów niezdolną do ścięcia głów demonów, wciąż jest tak samo śmiertelna jak oni. Używając tego unikalnego oddechu, pokrywa swoją broń trucizną z kwiatu wisterii, nieustannie zmieniając mikstury i skład trucizn wewnątrz pochwy miecza.

Shinobu używa kaprysu

Shinobu używa kaprysu.

  • Taniec motyli: Kaprys (蝶ノ舞 戯れ Chō no Mai - Tawamure): Skok w kierunku przeciwnika i kilkukrotne cięcie nasączające jego ciało trucizną.
  • Taniec pszczelego żądła: Prawdziwe trzepotanie (蜂牙ノ舞 真靡き Hōga no Mai - Manabiki): Użytkownik biegnie w kierunku przeciwnika z ogromną szybkością i wykonuje pojedyncze pchnięcie, wprowadzając w ciało wroga truciznę.
  • Taniec ważki: Sześciokąt z oczu złożonych (蜻蛉ノ舞 複眼六角 Seirei no Mai - Fukugan Rokkaku): Sześciokrotne uderzenie w sześć różnych punktów ciała przeciwnika, co pozwala na szybsze rozprzestrzenienie się trucizny.
  • Taniec skolopendry: Stonogi gzyms (蜈蚣ノ舞 百足蛇腹 Gokō no Mai - Hyakusoku Jabara): Szermierz biegnie slalomem w kierunku przeciwnika, by z ogromną szybkością zadać mu zatruwający cios.

CiekawostkiEdytuj

  • Shinobu to inna wersja określenia shinobi oznaczającego ninję.
  • Jej imię zapisane jest trzema znakami hiragany, co odróżnia je od imion Kanae i Kanao zapisanych znakami katakany.
  • Napis na ostrzu Shinobu to "demon" (悪鬼 Akki).
  • Nazwisko Shinobu, kochō, to po japońsku "motyl".
  • Shinobu zajęła 6. miejsce w pierwszym rankingu popularności, zdobywając 1813 głosów.