FANDOM

Tengen UzuiZabójca Demonów i filar dźwięku.

Wygląd

Tengem jest wysokim, muskularnym mężczyzną o jasnej skórze. Jego białe włosy są różnej długości, najdłuższe pasma sięgają jego ramion,jest to jednak słabo widoczne w jego codziennym wyglądzie ponieważ zwykle związuje swoje włosy w kucyka i przyozdabia akcesoriami takimi jak biała opaska z kamieniami szlachetnymi czy dwa łańcuchy z niebieskich kamieni szlachetnych po obu stronach głowy. Oczy Uzui są cienkie, koloru bordowego dodatkowo lewe oko jest podkreślone osobliwym czerwonym makijażem

Tengen nosi pozbawioną rękawów wersję munduru zabójców demonów, na jego ramionach znajdują się szerokie bransolety a na nadgarstkach ma fioletowe rękawice bez palców. Za jego obuwie służą białe sandały z jednym paskiem.

Po walce z pierwszą kwadrą numer sześć Tengen traci lewe oko i rękę, po przejściu na emeryturę Tengen nosi długą wzorzystą yukatę i czarne haori, jedno oko zasłania opaska przypominająca tą którą nosił jeszcze jako zabójca demonów, jego włosy sa rozpuszczone.

Osobowość

Tengen jest bardzo ekscentryczną osobą i lubi wszystko co ekstrawaganckie, jest też bardzo zdecydowany co widać kiedy próbuje zmusić Aoi Kanzaki do pomocy w niebezpiecznej misji. Ma tez swoją miłą i troskliwą stronę którą pokazuje bliskim, zwłaszcza jego żonom Makio, Sumie i Hinatsuru.

Pomimo bycia byłym shinobi wierzącym, że wypełnienie zadania jest ważniejsze od życia Tengen porzucił tę ideologię widząc jaki ma ona wpłym na jego bliskich.

Historia

Tengen był jednym z dziewięciorga dzieci z żyjącej linii shinobi. Jednak siedmioro jego rodzeństwa zmarło w wieku 15 lat, pozostawiając tylko jego i najmłodszego z braci. Surowe, obelżywe szkolenie ich ojca sprawiło, że przetrwali i sprawili, że jego brat stał się taki jak ich ojciec: obojętny na życie i posługujący się ludźmi jako narzędziami. Zniesmaczony tym światopoglądem Tengen porzucił ideologię shinobi i nakazał swoim żonom bardziej od misji poważać życie swoje i niewinnych ludzi.

Ciekawostki

  • Tengen jest jedynym znanym zabójcą demonów który zakończył prace w korpusie z innych powodów niż śmierć lub podeszły wiek
  • Razem z Inosuke są jedynymi znanymi zabójcami demonów którzy używają dwóch mieczy