FANDOM

Zenitsu Agatsumazabójca demonów i towarzysz w podróży Tanjirou.

WyglądEdytuj

Zenitsu ma krótkie blond włosy, które ciemnieją do koloru pomarańczowego. Pierwotnie posiadał czarne włosy i brązowe oczy z grubymi brwiami. Nosi standardowy mundur zabójcy demonów na nim żółte haori z wzorem białych trójkątów.

OsobowośćEdytuj

Zenitsu jest tchórzem, zawsze twierdzi, że nie musi długo żyć z powodu niebezpiecznej pracy jaką jest bycie zabójca demonów. Jest też trochę kobieciarzem i lubi je podrywać, ale tylko te które uważa za urocze. Prosi je często by go poślubiły mimo iż są prze to zirytowane. 

Posiada niską samoocenę, ale wciąż chce sprostać oczekiwaniom, jakie postawili mu inni. Jednak wciąż się bał, zawsze płakał i uciekał. Twierdzi również, że chce prowadzić skromne życie, w którym może być komuś przydatny.

Pomimo całej swojej bezduszności, Zenitsu ma wielki szacunek i podziw wobec towarzyszy jak i zmarłego nauczyciela, Jigorou Kuwajimy. Skupienie i zemsta pomogły mu pozbyć się tchórzostwa i namysłów.

UmiejętnościEdytuj

Oddech błyskawicy: Zenitsu nauczył się go od byłego filaru, Jigorou Kuwajimy. Oddech błyskawicy składa się z sześciu technik, lecz Zenitsu zdołał opanować tylko jedno, najprostsze z nich. Później, podczas walki ze swoim starszym kolegą, opracował własną siódmą technikę.

Zenitsu używa pierwszej techniki

Zenitsu używa pierwszej techniki.

  • Pierwsza technika: błysk grzmotu (壱ノ型 霹靂一閃 Ichi no Kata - Hekireki Issen): Zenitsu biegnie przed siebie z ogromną prędkością i atakuje jednym szybkim cięciem.
    • Sześć zwrotek (六連 Rokuren): Połączenie pierwszej techniki z sześcioma zrywami.
    • Osiem zwrotek (八連 Hachiren): Połączenie pierwszej techniki z ośmioma zrywami.
    • Boska prędkość (神速 Shinsoku): Przyspieszona pierwsza techniki
  • Siódma technika: bóg płomienistej błyskawicy (漆ノ型 火雷神 Shichi no Kata - Honoikazuchi no Kami): Zenitsu tworzy przypominającą smoka istotę z płomieni i błyskawic. W połączeniu z boską prędkością pozwala na błyskawiczne przemieszczanie się.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego nazwisko (我妻) można przetłumaczyć na "moja żona", a imię (善逸) na "dobro".
  • Pierwotnie Zenitsu miał czarne włosy, ale zmieniły one barwę po tym, jak zabójca demonów został uderzony przez piorun.
  • Zenitsu zajął drugie miejsce w pierwszym rankingu popularności, zdobywając 4299 głosów.