Kimetsu no Yaiba Viki
Advertisement

Mavi Örümcek Zambağı ( (あお) () (がん) (ばな) Aoi Higanbana?) Efsanevi bir çiçektir. Kırmızı yerine mavi renklere sahip Örümcek Zambaklarına benzediği söylenir. Bu madde, Barış döneminde Muzan Kibutsuji'nin doktoru tarafından tedavi edilmesi için kullanılan bir ilacın önemli bir bileşeni olarak tanımlanmıştır.

Mavi Örümcek Zambağı.

Tarihi[]

Mavi Örümcek Zambağı Muzan'ın ölümcül hastalığını tedavi eden doktor tarafından yaratılan bir ilaç için önemli bir temel malzemedir (Yirmi yaşına gelmeden önce onu öldüreceği söylenir). Ancak hastalığının kötüleşmesinden bıkan Muzan, ilacı bitiremeden önce doktorunu öldürdü. Muzan ilacın aslında bir etkisi olduğunu anladı: güçlü bir vücudu vardı, ama ilacın prototip olması nedeniyle güneş ışığına giremedi ve insan eti istedi ve onu bir İblis'e dönüştürdü. Muzan, hayat kurtaran tedavisinin işe yaradığını ve tedavisini Mavi Örümcek Zambağı olmadan nasıl yapacağı konusunda hiçbir fikri olmadığını fark edince doktoru öldürdüğü için pişman oldu. Sonuç olarak, tedaviyi tamamlamak ve kendine kusursuz, ölümsüz bir vücut vermek umuduyla, yüzyıllar boyunca zambağı aradı.[1]

Muzan'ın ölümünden 100 yıl sonra, botanist Aoba Hashibira Mavi Örümcek Lambadan örnekler keşfetti. Yılda sadece iki ya da üç gün boyunca çiçek açtığını öğrendi, bulduğunda sadece kısa bir süre için çiçek açıyor ve sonra tekrar kapanıyordu, büyük bir at kuyruğu otuna benziyor. Bazı durumlarda, iklime bağlı olarak, mavi örümcek zambağı hiç çiçek açmadı bile. Bu da Muzan'ın neden bulamadığını açıklıyor, çünkü gün yüzüne çıkamıyordu. Maalesef ki bir hata nedeniyle çiçeğin tüm örnekleri soldu. Bundan dolayı da İblis ırkının yeniden ortaya çıkma olasılığını engellendi.[2]

Önemsiz Bilgiler[]

  • Mavi Örümcek Zambakları gerçekte var olmayan bir çiçektir. Ancak, Kızıl Örümcek Zambak'ı Japon folklorunda önemli bir çiçektir ölülere bir sonraki reenkarnasyonlarına yol gösterdiğine inananılır. Ayrıca, Sanzu Nehri'nin kıyısında büyüdüklerine, Japon folklorunda ölülerin nehrine ve ölenlerin de bu kıyıdan geçtiğine inanılıyor. Yazar muhtemelen, Mavi Örümcek Zambağı'nın Kızıl Örümcek Zamba'nın antitezini temsil etmesini istiyor olabilir, ki bu da lanettir.

Referanslar[]

  1. Kimetsu no Yaiba Manga: Bölüm 127 (Manga).
Advertisement